- Datingzoeker
- Nieuws
- 2012
- Dating site Twoo maakt snelle opmars
Dating site Twoo maakt snelle opmars
De dating site Twoo is opgericht door Massive Media en acht maanden geleden voor het eerst gelanceerd. Het marktonderzoekbureau ComScore heeft onderzoek gedaan naar de prestaties en uit de cijfers kwam naar voren dat de vrij nieuwe site voor online dating inmiddels op de zesde plaats van de wereld staat voor wat betreft de ranglijst voor dating sites.
In de periode juni 2011 tot november 2011 heeft de site voor online dating een enorme groei doorgemaakt van duizend procent. In de maand december waren er dagelijks achthonderdduizend gebruikers op de dating site te vinden en omgerekend naar een maandelijks aantal komt dat uit op ongeveer 2,88 miljoen deelnemers. Door het aantal van 3.832.000 unieke bezoekers aan de site voor online dating in de maand november is Twoo op de zesde plaats van de wereld terechtgekomen. Overigens geeft de ceo van Massive Media aan dat het eigenlijk plaats vijf moet worden genoemd, want MeetIC Match en Match.com vallen ook onder het eigendom van Massive Media.
Het succes van de site voor online dating is te danken aan open vorm van dating, die ook nog eens veel sneller functioneert. Op de website zelf draait het om twee verschillende zaken, want naast het kunnen bezoeken van profielen is het ook mogelijk om er games te spelen. Plezier maken staat dus voor. Iedereen kan zich inschrijven en een profiel aanmaken om daarna op zoek te gaan naar een leuke date. Dat kan onder meer door met andere gebruikers van de site voor online dating te chatten.
Geschreven voor DatingZoeker.nl door Martine de Vries - Gepubliceerd op 11-01-2012