- Datingzoeker
- Nieuws
- 2012
- Metamorfose voor online dating site Parship
Metamorfose voor online dating site Parship
Parship is een online dating site met de hoger opgeleiden als doelgroep en heeft deze week een compleet vernieuwde homepage gelanceerd. De website heeft hierdoor een frisse uitstraling gekregen, waarbij het ontwerp van de homepage meer afgestemd is op de bezoekers. Het nieuwe design is getest onder meerdere gebruikers van de online dating site en valt tegenwoordig op door de nieuwe kleur blauw.
Bij de online dating site Parship is de kleur rood altijd belangrijk geweest, maar daar is nu een heldere blauwe kleur aan toegevoegd. Uit onderzoek blijkt dat de blauwe kleur een goede waardering krijgt van de gebruikers en zeker nu het blauw gecombineerd wordt met de vertrouwde kleur rood.
De online dating site Parship richt zich op de hoger opgeleiden. Meer dan tachtig procent van de profielen beschikt over een hogere opleiding. De verdeling tussen mannen en vrouwen ligt bij de leden in een verhouding van 48 procent tot 52 procent. De site is zeer succesvol, want een op de drie leden vindt een serieuze partner via Parship. De statistieken die hier genoemd worden, zijn overigens te vinden op de vernieuwde homepage van Parship. Zo kan iedereen ook zien hoeveel contactverzoeken er op maandelijkse basis gedaan worden. Het verdere succes van deze online dating site blijkt onder meer uit de nominatie voor de Website van het Jaar 2012.
Wie op zoek wil naar een partner en een hogere opleiding heeft genoten, kan zich gratis aanmelden bij Parship. Voor betaalde leden wordt er een contactgarantie geboden, waarover meer informatie gevonden kan worden op de homepage van Parship.
Geschreven voor DatingZoeker.nl door Martine de Vries - Gepubliceerd op 11-10-2012