- Datingzoeker
- Nieuws
- 2019
- Nieuwe campagne Ourtime online daten voor vijftigplussers
Nieuwe campagne Ourtime online daten voor vijftigplussers
Ourtime is een platform van Lexa dat zich richt op het online daten voor vijftigplussers. De datingservice heeft een nieuwe campagne gelanceerd die op televisie is te zien. ‘Samen van het leven genieten’ is de slogan van de nieuwe campagne. Het doel van deze campagne is om vijftigplussers aan te spreken die alleen door het leven gaan en dat het liefste met een partner doen. Er is sprake van een doorbrekende campagne, waarbij de clichéverhalen tot het verleden behoren. De aandacht richt zich vooral op singles van 50 jaar en ouder die eenzelfde passie delen en elkaar daarin ontmoeten. Het is voor vijftigplussers vaak belangrijk dat een eventuele partner dezelfde interesses heeft. Of dezelfde hobby of passie heeft. De campagne van Ourtime speelt daar handig op in.
Overigens is een ander doel de naamsbekendheid van datingservice Ourtime te vergroten. De commercial is in meerdere landen te zien en ook in Nederland. Naast dat de reclame op televisie in Nederland is te zien, verspreidt deze campagne zich ook via social media. De levensstijl van de huidige vijftigplussers vormt het uitgangspunt. Zo zijn er onder meer twee personen te zien die er samen op uit gaan op de motor. Motorrijden is natuurlijk een hobby of passie en als singles elkaar daarin vinden, is dat helemaal fantastisch. Ourtime bestaat sinds de lente van 2018 is en maakt onderdeel uit van Meetic Group. De datingservice voor vijftigplussers richt zich onder meer op het organiseren van events waar deze doelgroep een voorkeur voor heeft. De events zijn ideaal om op een gemakkelijke manier met elkaar in contact te komen.
Geschreven voor DatingZoeker.nl door Martine de Vries - Gepubliceerd op 08-04-2019